onsdag och följebil...

 
 
 
                                                     Onsdag......
 
 
                          Klockan 07.00 var vi ute i Lillån för att lämna
 
                           husbilen på service.....jag körde efter med
 
                           följebilen .....så ska vi åka in och hämta den 
 
                           vid middagstiden....och i måndags hade vi den
 
                           inlämnad och bytte däck......och i morgon bitti 
 
                           ska vi åka till Hallsberg och besikta den .........
 
                            sedan hoppas vi att den är klar.. för att börja titta
 
                             på lite ställplatser......nästa vecka är det ju 
 
                             Kristihimmelsfärdsdag......men vi får väl hoppas
 
                             att det blir varmare....................
 
 
 
 
 
 
                               Vi var ute på en långpromenad i går 
 
                                eftermiddag och fem minuter efter att 
 
                                vi kommit innanför dörren öppnade sig
 
                                himmlen och det kom en riktig störtskur
 
                                som slutade med en riktig hagelskur......
 
 
 
 
 
 
                                Jag gjorde egen pommes för lite sedan
 
                                 då friterade jag dom en gång och sedan
 
                                 frös jag in dom och i går kväll tog jag och
 
                                 friterade dom en andra gång....och till det 
 
                                 gjorde jag en ramslök och vitlökssås att
 
                                  doppa dom i ....Goe åt fläskfile gryta till sina....
 
                                   så goda pommes............
 
 
                                   Ha en bra onsdag............
 
 
 
 
 
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0