Oj vilken härlig lördag...

 
                                Lördag och vilken underbar lördag det blev.....
 
 
 
 
 
 
                                  Goe körde igång med att flytta kärleks-
 
                                   örten......i de nya pallkragarna..........
 
 
 
 
 
 
                                     Här inne i garaget växer mina pelagoner
 
                                      som jag har sparat...det är tre år sedan
 
                                      jag köpte dom..............och de trivs så bra
 
                                       men jag har knipsnat av mycket knoppar.....
 
 
 
 
 
 
                                   I dag blir det grillning.......
 
 
 
 
 
                                      Goe i grilltagen....................
 
 
 
 
 
 
                           Kycklingklubbor......fisk och potatisknyten........
 
 
 
 
 
                                     Min middag......gott..............
 
 
 
 
 
                                        Goe's middag....................
 
 
 
 
 
 
                                Titta här vilka som dök upp....oj så glad
 
                                 jag blev.......och det sa jag nog lite för
 
                                 många gånger för Ella sa...farmor nu har
 
                                  du sagt det fyra eller fem gånger så vi vet..,....
 
 
 
 
 
 
                                    Finaste barnbarnen.....💕💖
 
 
 
 
 
 
                                Ludde tyckte också det var roligt att de kom....
 
 
 
 
 
 
                                  Finaste Theo på polis motorcykeln.....
 
 
 
 
 
                           Finaste Ella undrar när hon får bada.........
 
 
 
 
 
                                 Farfar och Theo ska mäta.....
 
 
 
 
 
 
                                     Kan mäta själv............
 
 
 
 
 
 
                                Vilken tur att det var väder så vi kunde
 
                                 vara ute hela tiden................
 
 
 
 
 
 
                                              Glass paus bland "bråten"......
 
 
 
 
 
 
                                  En sväng in i husbilen blev det också......
 
 
 
 
 
 
                                   Lite mera lekande..................
 
 
 
 
 
 
                                   Ella ville inte åka hem.........
 
 
 
 
 
 
                           Nu har de parkerat och åkt hem.....och 
 
                           jag är så glad att jag fått träffa de små
 
                           liven.....och vi har varit ute hela eftermiddagen
 
                           så nu har jag tankat ny energi.....härligt.....nu
 
                            är det dags att ta hand om disken.....Ni får ha
 
                             en bra lördagkväll...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0