Oj vilken dag .....

 
 
 
                                    Oj ...vilken dag jag har haft....barn och barn-
 
                                    barnen har varit hemma.....och vi har invigt
 
                                     poolen.......
 
 
 
 
 
 
                                   Farfar ...Ella och Theo...det gick ju bra att
 
                                   ha lilla barnpoolen som båt i stora poolen....
 
 
 
 
 
 
                                Farfar var med och styrde skutan.......
 
 
 
 
 
 
                                 Nämen titta här den "lille" Sandström vågade 
 
                                  sig också i det 24 gradiga vattnet................
 
 
 
 
 
 
                                 Ella och Theo tyckte det var roligt...
 
 
 
 
 
 
                                 Jodå...Jennifer tog sig också ett dopp.....
 
 
 
 
 
 
                                     Theo var lite rädd i början......
 
 
 
 
 
 
                                      Sedan kom han på att han flöt och då
 
                                       gick det bättre....................
 
 
 
 
 
 
                                  Mamma Anna stod där och tog emot honom.....
 
 
 
 
 
 
                                Oj vad roligt vi hade i badet och vilken
 
                                 härlig dag det var att fira Morsdag i........
 
 
 
 
 
 
                                   Oj vad barnen har badat och vi vuxna har
 
                                    turas om att vara "badvakter" i poolen......
 
 
 
 
 
 
                   En trött liten Ella innan det var
 
                    dags för hemfärd........
 
 
 
 
 
 
                            Oj vad uppvaktad jag blev....jag hade önskat
 
                             mig insektshotell och jag fick två jättefina....
 
                              och en jättefin orkide.....och en teckning av
 
                               Ella med fina hjärtan .....💗
 
 
 
 
 
 
                                                  💗 💖 💓...........
 
 
 
 
 
 
                           En utslagen hjälte.......jag bjöd på potatis-
 
                            gratäng och rostbiff....men det hann jag aldrig
 
                            få någon bild på....haha.....och så plättar förstås....
 
                             till fikat blev det marängsviss och rabarberkaka
 
                              med vaniljsås...............men nu kära vänner blir det
 
                              snart sängen efter en helt otrolig dag....jag är så nöjd.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0