Helgen är över.......

 
 
                    Då har det redan blivit söndag......
 
 
 
 
 
                         Stekte lite plättar till barnbarnen och gav
 
                          bort lite bröd och muffins till Magnus och
 
                          Anna......jag tycker inte om bröd sa Theo
 
                           så det var väl tur att jag hade med plättar......
 
 
 
 
 
 
                             Dagens middag blev fisk i ugn med purjo-
 
                              lök...ketchup....tomater och grädde...........
 
 
 
 
 
 
                             Så gott med potatis och gröna ärtor till............
 
 
 
 
 
 
                                    Sedan kom Erik och Jennifer med en 
 
                                     jättefin Physalis...vi fikade i kuvösen...........
 
 
 
 
 
 
                         Denna fick jag av dom förra året och det
 
                         gav mycket frukt......så jag hoppas att denna
 
                         bär mycket frukt i sommar......spännande.......
 
 
 
 
 
 
                                 Det är bra med regn för växtligheten.....
 
 
                                  Nu kära vänner blir det inte så mycket
 
                                   mera gjort i dag......möjligtvis ska jag
 
                                   ladda ner en BingoLott.....jag vann 
 
                                   nämligen 20 kronor på Lotto och 150
 
                                    kronor på en triss i dag.....så det här
 
                                     turen kanske håller i sig.....😁 ...............
 
 
                                     Ha en bra kväll......................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0