Fredag....

 
 
 
                                     Det är fredag Goa Vänner.............
 
 
 
 
 
 
                                 I dag blev det lätt mat .....jag tog upp köttfärs-
 
                                 sås ur frysen och kokade spaghetti till.........
 
                                  sedan drog vi till stan .....Goe skulle köpa skruv
 
                                  på Biltema......och så skulle vi till Magnus och
 
                                  titta på altan som han håller på att renovera.....
 
                                   och då fick jag ju träffa barnbarnen .....farmor
 
                                   sa Theo har du plättar med dig......och det hade
 
                                    jag ju inte......men på söndag sa jag så får du
 
                                    plättar när du kommer till farmor....och då blev
 
                                    han nöjd.......Ella visade sin solros som hon hade
 
                                     planterat......hoppas att den blir stor......och fin......
 
 
 
 
 
 
                              En trevlig tjej här i Fjugesta gav bort rabarber
 
                               och jag hade turen att få ett knippe....så det 
 
                                blev att åka hem och koka rabarber dricka ...
 
                                så himla gott att dricka iskall......gjorde med socker
 
                                till Goe och sötningsmedel till mig......så gott....mamma
 
                                 hade alltid det på sommaren.....................
 
 
 
 
 
 
                                     Ja här har Goe varit framme...innan jag
 
                                      hann ta ett foto....det blev en så god 
 
                                      rabarberkaka......med nötig smak...........
 
                                       och kummin..............Nu kära vänner
 
                                        ska vi ta kväller och titta på Lets Dance
 
                                         det är final.......Ha en bra kväll..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0