Tisdag..........

 
 
 
 
                               God Morgon kära vänner det är tisdag.....
 
 
                                Goe har gått upp på övervåningen för att
 
                                 jobba några timmar.....sedan blir det nog
 
                                 semester för hans del tror han....men man
 
                                 kan aldrig vara riktig säker ....det beror nog
 
                                 lite på vädret fram över..............
 
 
 
 
 
 
                              Jag får ofta blåmärken på mina bakben....
 
                              och i går hade jag värk i det vänstra benet
 
                              så efter lunch när vi hade ätit en god vitkål-
 
                              sallad gick jag och la mig en stund....men
 
                              jag hade inte legat lång stund förän jag blev
 
                              sugen på bullar.......................
 
 
 
 
 
 
                                   Sagt och gjort....det blev bullbak......
 
                                    och jäkligt goda blev dom..........
 
 
 
 
 
 
                                      Ludde myser med "skinnet".............
 
 
 
 
 
 
                            Jag har börjat gjort egen blomgödning....
 
                            äggskal och kaffesump som jag kör i 
 
                            mixer och tillsätter vatten.................
 
 
 
 
 
 
                                 Ekologiskt och bra att vattna med
 
 
                                 I dag blir det en innedag för mig....
 
                                 lite tvätt att ta hand om ....både att
 
                                 stryka och mangla och lite annat 
 
                                 plock....................
 
 
                                  Ha en bra tisdag ...Vänner......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0