Tisdag..........

 
 
 
                           Tisdag.......
 
 
            Vi kom hem från Karlsborg i söndags--
              
            förmiddag efter ett besök på Karintorp i
 
            Åsbro för att handla lite gott.....vi åkte hem
 
            tidigt för i Karlsborg kom det en liten regn-
 
            skur och efter ett telefonsamtal med Erik som
 
            upplyste oss om att i Fjugesta sken solen så
 
            drog vi hemåt......
 
 
 
 
 
 
                              Oj vad pelargonerna blommar fint i mina
 
                               fönsterlådor................
 
 
                               Efter en orolig natt så klev vi upp redan 05.30
 
                                Goe ville ut tidigt och börja med soldäcket......
 
                                Vi har fått in dessa äckliga sniglar på tomten
 
                                 så det blir en tur till Marieberg för Goe ska
 
                                 besöka Kjell & co...för att köpa koppar teip
 
                                 att sätta runt pallkragarna för sniglarna gillar
 
                                 inte koppar tydligen ....och jag tänker göra ett
 
                                 besök hos Blomsterlandet för att byta ut mina
 
                                 penseer mot petunior så jag hoppas att det finns
 
                                 kvar..................frukosten är avklarad...nu blir det
 
                                 en dusch och sedan handling .....jag ska nog sätta 
 
                                 mig i solen en stund i eftermiddag när Goe ska ta 
 
                                 ett jobbarpass på övervåningen för det blir för varmt
 
                                  att skruva trall då.............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0