Oj redan onsdag............

 
 
 
 
                                      God Morgon det är onsdag......
 
 
                                     Goe tog sig en jobbardag i går
 
                                     bara för att det var skitväder......
 
 
 
 
 
 
                             Jag ägnar mig åt att laga lite mat.......
 
 
 
 
 
 
                                   Goda köttfärsbiffar gjorde jag i går.....
 
 
 
 
 
 
                                   På den här tallriken finns det lite hemodlat...
 
                                   potatisen ....morötter och ärtor har växt på
 
                                   tomten och har nu börjas skördats....gott....
 
 
 
 
 
 
                                   Goe gjorde en deg i går kväll som har
 
                                    stått i kylskåpet i natt........och i morse
 
                                    bakades de ut.......
 
 
 
 
 
 
                                   Nu blir det nybakat till frukost......så gott....
 
 
 
 
 
                       
                                Den här plåten är så bra när man bakar
 
                                 baguetter........Nej kära vänner nu ska 
 
                                 jag börja laga lite mat för Magnus och 
 
                                 barnbarnen kommer i eftermiddag......
 
                                 Ha en bra dag....................
 
 
 
 
 
                       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0