Gös middag..

 
 
 
                                  God morgon.....det är en tidig
 
                                  fredagsmorgon och min kropp
 
                                  är tydligen fullsövd....jag slänger
 
                                  in ett inlägg eftersom det var ett
 
                                  par dagar sedan jag skrev ....och
 
                                  så väntar jag på att Goe ska vakna
 
                                  så vi kan ta en Ludde promenad.....
 
 
 
 
 
 
                                Vi fick en chili planta av Erik och
 
                                 nu är den full av blommor........
 
 
 
 
 
 
                      Det växer så det knakar i pallkragarna här
 
                      är det ärtor på gång......
 
 
 
 
 
 
                                  Magnus och hans kompis Sjöberg var här
 
                                  och hämtade båten i onsdags för att åka
 
                                  och fiska och de kom hem med två fina gösar......
'
 
 
 
 
 
                          I går åt vi smörstekt gös med en god
 
                          vitvinssås....och i dag ska vi ta en sväng
 
                          in till stan för att Magnus med familj ska
 
                           få smaka på delikatessen och så räckte 
 
                           det även till en portion åt svärmor också
 
                 
                           Nu är klockan snart sex och jag hör att
 
                            Goe börjar vakna så nu blir det en Ludde
 
                            promenad......Ha en bra fredag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0