Gårdagen................

 
 
 
                                       Fredag gott Folk.... och en hel orörd
 
                                       helg har vi framför oss.......härligt.....
 
                                       jag  skulle bara önska att vädret blir
 
                                       lite varmare....nu har ju industri-
 
                                       semestern börjat och det skulle vara
 
                                      härligt om de fick mycket sol och bad........
 
 
                                      Jag kan inte förstå hur en del människor
 
                                       tänker när de sätter sig på ett flyg och
 
                                       tror att de ska få samma service som de
 
                                       fick innan covid 19.......när de är utom-
 
                                       lands.......
 
 
 
 
 
 
                            I går gjorde jag inte många knop.......
 
                            jo....jag underhöll Goe när han
 
                            fortsatte sitt skruvande på soldäcket
 
                           och så virkade jag en halv duk i murar
 
                           snören .....jag ska virka 4 eller 5 st till
 
                           de små borden vi har köpt........
 
 
 
 
 
 
                            Corona anpassad med varsitt bord till
 
                             varje stol....🙈
 
 
 
 
 
 
                                 Gårdagens lunch blev rester.....stekt salt
 
                                  sill till mig och Kinagryta och pasta till Goe...
 
                                   på kvällen gjorde vi varma smörgåsar......
 
 
 
 
 
 
                         Jag åt med god aptit.......när vi sedan skulle
 
                          gå och lägga oss hade jag sky högt blodsocker
 
                          14,9.....då kom jag på att jag hade glömt att ta mitt
 
                          insulin på morgonen......men nu på morgonen var
 
                           det bättre värden....men det är första gången som 
 
                           jag har missat mitt insulin under alla dessa år....men
 
                           denna morgon glömdes det inte bort.......
 
 
                           I ugnen står det en Fläskytteerfile och gosar till
 
                           sig för i dag får vi besök......Ha en bra fredag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0