Tisdag..........

 
 
 
 
                 Tisdag......
 
 
             Tomten ligger i corona...så han kommer inte hit......
 
 
 
 
 
 
                              I går åt vi ugnspannkaka...det var länge
 
                              sedan..................
 
 
 
 
 
 
                             Det blev gott med lite lättsockrad hallon-
 
                              sylt på.....................
 
 
 
 
 
 
                             Ragnar har varit här i två dagar ....och i dag
 
                              blev det en liten tur till Porla för att hämta 
 
                               vatten.....lille Ragnar var lite orolig så han 
 
                                kröp nära Ludde ........
 
 
 
 
 
 
                       Dålig fantasi på vad jag skulle ha till middag
 
                       i dag ...så jag stekte lite rårakor och till det 
 
                       hade jag uppvispad creme fraiche och lite 
 
                       rödlök..........
 
 
 
 
 
                                                         Gott blev det..............
 
 
 
 
 
 
                           I kväll har Goe grillat spair ribs som vi 
 
                           alltid har på julbordet.....
 
 
 
 
 
 
                                 Godare än tjocka spjäll tycker jag men
 
                                  det är ju en smaksak......................
 
 
 
 
 
 
                                 Jag bakade en sats med kolagömmor.....
 
                                  blir gott med lite sött efter all julmat.....
 
 
                                  Nu blir det sängen för i morgon ska jag 
 
                                   göra lite julmat.....ha det gott.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0