onsdag...

 
 
 
                                          Hej det är onsdag......
 
 
 
 
 
 
                                     Även i dag är vi hundvakt till Ragnar....
 
                                     i går var det full rulle hela dagen så
 
                                     båda två har sovit som stockar i natt
 
                                     Nu har vi tagit en promenad till Berga-
 
                                     vallen och när de hade druckit vatten 
 
                                     så särade vi på dem så Ludde ligger nu
 
                                     och sover i vardagsrummet och Ragnar
 
                                      ligger här vid mina fötter och sover.......
 
 
 
 
 
 
                                      I går var jag sugen på Janssons frestelse
 
                                      så jag slängde ihop en till mig och Goe 
 
                                      som inte är så förtjust i det fick en potatis-
 
                                      gratäng...................
 
 
 
 
 
 
                                     Lite boll lek på baksidan med Ragnar.....
 
 
 
 
 
 
                                Anna behövde en lussekatt till sitt jobb.....så
 
                                nu ska det så småningom bli det........
 
 
 
 
 
 
                              Men jag har god hjälp av Ragnar med virkningen.....
 
 
                              och nu ska vi fortsätt med vårt pyssel..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0