fredag...........

 
 
 
                                                          Nu är det fredag.....
 
 
 
 
                                      Vi skulle ju haft Ragnar i går men Erik ringde
 
                                       klockan sex och sa att han hade feber.........
 
 
 
 
 
 
 
                                       Jag stekte "ragger" och Daniel kom 
 
                                        och åt..............
 
 
 
 
 
 
                                      Eftersom jag gav bort de flesta av te-
 
                                      kakorna som jag gjorde härom dagen
 
                                      så gjorde jag nya i dag .......
 
 
 
 
 
 
                                       Dagens middag blev Hasselbackspotatis
 
                                       med fläskytterfile i grönpepparsås.....så
 
                                       himla gott......även i dag fick jag hit Daniel
 
                                       att äta.......
 
 
 
 
 
 
 
                                                 Mums......................
 
 
 
 
 
 
                                     I år ska vi fira julafton med barnen på
 
                                     juldagen och då ska vi överraska barn-
 
                                     barnen med att elda i tunnan så de får
 
                                     sig ett julbad......ja de vuxna får också
 
                                     bada om de vill..................
 
 
                                     Nu tar jag fredagkväll framför tv:n......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0