fredag kväll.........

 
 
 
                                                  Fredag kväll.....
 
 
 
'                                    I morgon får vi träffa vår nya familje-
 
                                     medlem....Ragnar....ska bli så roligt..'
'
 
 
 
 
 
 
                                        Vem kommer i morgon.....jo
 
                                         goa barnbarnen..................
 
 
 
 
 
 
                                          I kväll åt vi rökta räkor....
 
                                           så gott................
 
 
 
 
 
 
                                       Jag bakade en "butterkaka"........
 
 
                                        Nu håller Goe på att baka 
 
                                         baugetter tills i morgon.....
 
                                         och jag ska ta mig ett dopp
 
                                          innan jag kryper till kojs...........
 
 
 
 
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0