Kväll........

 
 
 
                                                     God kväll.............
 
 
                          När vi var i Lysekil i sommras handlade vi på
 
                           sport shopen.....Fia och Lasse har handlat där
 
                           i flera år.....men jag köpte mig ett par byxor i
 
                           somras och milde tid vilka sköna byxor..........
 
 
 
 
 
                                 Häromdagen gick jag in på deras nätsida
 
                                 och beställde mig ett par svarta....de jag har
 
                                 är mörkgrå.....och i dag kom de.....................
 
 
 
 
 
                              Jag har dom på morgon promenaden
 
                              när vi går med Ludde och de är så sköna
 
                              ...........vindtäta......
 
 
 
 
 
                                Grillade majskyckling klubbor till
 
                                middag.....åt med sallad och annat
 
                                grönt.....så goda  och saftigt..............
 
                              
                                Goe tittar på hockey och jag ska räta
 
                                 ut mig i sängen och titta på bytt är bytt....
 
                                 Ha det gott..............
 
 
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0