Söndag.................

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                              37 år fyller du idag ...vår bästa Magnus.....
 
                              det var frost halka när din far åkte hem 
 
                              från bb 1982.............oj vad det verkar
 
                              länge sedan......ni är krassliga så vi tänker
 
                              fira dig på söndag här hemma.......
 
 
 
 
 
 
                                   Het Kyclingpaj blev det till middag i dag............
 
 
 
 
 
 
                                      Så himla god.....
 
 
 
 
 
 
                             Finns kvar till middag i morgon också........
 
 
 
 
 
 
                             Ingen vinst på BingoLotto i kväll............
 
 
                     Nu börjar jag känna mig sträv i halsen ....det är nog
 
                      Goe som smittat mig.....vi får se hur jag känner mig
 
                      i morgon bitti...egentligen ska jag till VC för provtagning.....
 
 
                      Nu blir det nog sängen för att försöka kurera mig..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0