Måndag......

 
 
 
                                                          Hej Måndag.....
 
 
                                       I dag har vi varit på jakt efter en ny grill....
 
                                       så efter att Ludde varit hos veterinären på
 
                                       förmiddagen....och förklarats helt frisk från
 
                                       sin sträckning i höger framben....drog vi till
 
                                       Marieberg.....och besökte de flesta affärerna 
 
                                       som hade grillar att sälja....vi hittade en......
 
 
 
 
 
                                 Det är som att köpa möbler från IKEA.....
 
                                 man får en kartong med delar och så
 
                                 gäller det att sätta ihop allt.....och precis
 
                                 som på IKEA så fattades det en bricka....
 
                                  men Goe som har allt hittade en likadan.....
 
 
 
 
 
                              Jag hann inte ta något kort när Goe
 
                               grillade men så här ser den ut ihop-
 
                               satt...................
 
 
 
 
 
                          Jag åt risotto....grönsaker och en stekt
 
                          fisk.....som vi la på ett rostfritt fat med
 
                          olja på grillen.....Goe grillade sig en
 
                           hamburgare ......och mätta blev vi.....
 
 
 
 
 
                             Jag äter inte mycket godis.....men ser
 
                              jag choklad-bananer så går jag i spinn
 
                              och dessa hittade jag på Lidl i Karlstad...
 
                              hoppas verkligen att jag hittar dem här
 
                              också på Lidl......annars blir det en ny
 
                               camping i Karlstad........
 
                               Nu är det snart dags för fotboll......så
 
                                det blir en kväll i soffan.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0