Heja Sverige...

 
 
 
                                                     Hej onsdag.....
 
 
                               Jag var trött i går kväll efter att barnbarnen
 
                                åkt hem....men sedan började fotbollen....
 
                                England mot USA....och den var så spännande
 
                                så jag kunde inte gå och lägga mig.....men det
 
                                gjorde Goe.....2-1 blev det till USA....sedan sov
 
                                jag 6 timmar i sträck...och det var länge sedan
 
                               jag gjorde.....så vid 06.30 i morse tog vi Ludde
 
                               promenaden.....för då var jag pigg.......
 
 
 
 
 
                        Fick färska tomater från Karintorp av Fia..........
 
 
 
 
 
 
                                           Spagetti Carbonara..............
 
                                         blev det till middag och en mat-
 
                                         låda till Daniel...........
 
 
 
 
 
                                  På eftermiddagen drog vi ut till
 
                                  Marieberg och där fick jag socker-
 
                                  känning....så vad passade bättre än
 
                                  att äta något sött och gott....och det
 
                                  blev en Prinsess bakelse till mig...men
 
                                  jag åt inte marzipanen och bara hälften
 
                                  av grädden....jag tycker bäst om socker-
 
                                  kaksbotten och hallonsylten.....
 
 
 
 
 
                              I morgon är det jobbardag för Goe...men vi
 
                              har börjat firat Sveriges "vinst" över Neder-
 
                              länderna...med varsitt glas rose' med jord-
 
                              gubbar...............Ha en bra kväll..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0