Träning....

 
 
                                Tre Koltrastar har jag här som äter
 
                                våra äpplen som vi har kvar sedan i
 
                                sommras.......
 
 
 
 
 
                              Den här lilla är också här och äter....
 
 
                              Själv har jag varit uppe på VC och
 
                              tränat......tog det lite lungt första gången
 
                              de har en maskin där som jag tycker är
 
                              bra för min onda muskel i ryggen.....
 
                              jag känner att jag blir mycket rörligare
 
                              när jag kör den.....Nu kära Vänner ska
 
                              jag in i duschen och sedan in till stan......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0