Påsk.....

 
 
 
                                     Glad Påsk Goa Vänner......
 
 
                     Det blir ingen resa för mig till Blåkulla.....
 
                     jag får vara hemma och kurera mig från
 
                     förkylningen......det blir för blåsigt att sitta
 
                     på kvasten......men åka husbil kan jag göra.....
 
 
 
 
 
                        I kväll kommer pojkarna med familjer hem....
 
                        men vi skippar Påskmaten och kör smörgåstårta
 
                        i stället.....den här brukar jag göra ....Magnus 35-års
 
                        tårta....Daniel fyller år i helgen och han har bestämt
 
                        menyn och då blir det smörgåstårta......den står klar
 
                        i kylskåpet och ska bara garneras....
 
 
 
 
 
                              I går körde goe igång med att städa
 
                              kuvösen....överdragen på stolarna är
 
                              nu tvättade och hänger på tork.......
 
 
 
 
 
 
                           Fönsterna är nu putsade .....och allt annat
 
                           är torkat och klart.......
 
 
                           I morgon bitti drar vi till Vänesborg......
 
                          
                           Ha en bra skärtorsdag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0