Lunch.....

 
 
                          Mitt första försök med smoothie bowls.....
 
                          jag körde lite solrosfrö....pumpakörnor....
 
                         sesamfrö och linfrö i mixern tillsammans
 
                          med vanlig yoghurt som jag hade hemma...
 
                          jordgubbar och blåbär....man kan söta med
 
                          agavesirap...honung eller stevia men jag
 
                          tycker att det räcker med fruktsockret som
 
                          finns i bären.......
 
 
 
 
               
                                       Det här blir min lunch i dag....gott....
 
 
 
                                    
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0