Dagen i bilder med min nya dator...........

 
 
 
                                  Huvudvärken har släppt...så skönt......
 
 
                           Jag har haft en rolig eftermiddag med Ella och Theo...
 
 
 
 
 
 
                                  Så kom farfar förbi när han hade varit
 
                                  i Valskog.....och då skulle ju Ella och
 
                                  Theo ut i husbilen och kolla lite........
 
 
 
 
 
 
                           Helst skulle de vilja följa med i morgon
 
                           eftermiddag när vi drar i väg...............
 
 
 
 
 
                              Så fina..............
 
 
 
 
 
 
                           Säkerhetsbältet på naturligtvis......
 
 
 
 
 
                           Det här inlägget var skrivet på min
 
                           nya dator.....som Goe har köpt åt
 
                           mig i dag.....lite inkörsproblem lär
 
                          det bli......det har det blivit varje gång
 
                           jag byter....och jag tycker tex att denna
 
                           texten är för liten......men det fixar nog Goe......
 
 
                           Ha en bra kväll...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0