Onsdag

 
                            Onsdag och i dag tog jag sovmorgon.....
 
                            Jag har nyss druckit ur mitt kaffe och
 
                            ätit mitt bön bröd ...sitter och slö-
 
                            tittar på tv:n.....Ludde ligger i kuvösen
 
                            och myser i värmen...…..
 
 
 
 
 
                                I dag är det mammas födelsedag så jag
 
                                tog fram hennes Eva och Adam vas och
 
                                tände ett ljus...….det är 10 år sedan hon dog....
 
 
                               Kylskåpet är fullt med mat så det blir ingen mat
 
                               lagning i dag....utan det blir lite plock och så ska
 
                               jag gå igenom frysen...….
 
                               Nu ska jag göra Ludde sällskap en stund i kuvösen.....
 
 
 
 
                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0