Måndag eftermiddag....

 
 
                                   God Eftermiddag …..Ja då kom den då....
 
                                   den första snön...….
 
 
                                  Jag har stått i tvättstugan hela förmidagen
 
                                  och fått undan en hel del....
 
 
 
 
 
                                         Jag har varit hos Ida och klippt mig....
 
                                         och eftersom jag har en irriterad hår-
 
                                         botten så fick jag prova ett alldeles
 
                                         sprillandes nytt...medel för hårbotten.....
 
                                          ska bli spännande och se om det
 
                                          funkar...…
 
 
 
 
 
 
                                Jag hade med en mozzarella ost ...rödlök ...tomater
 
                                kokt skinka basilika krydda och citron olja i husbilen
 
                                i helgen men det blev inte av att jag gjorde den...men
 
                                när jag kom hem från Ida så gjorde jag den klar...
 
 
                               Nu är jag så kaffesugen så nu blir det kafferast
 
                               här......Ha det gott.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0