Loppisfynd.....

 
 
                                          Solen skiner fortfarande och jag
 
                                          har dörren öppen ut till altan …..
 
                                          och då kom det in en jäklar massa
 
                                          flugor...…
 
 
 
 
 
                                               Mina loppisfynd....det var inget bra
 
                                               loppis ute vid Marieberg så vi åkte
 
                                               tillbaka till Fjugesta....där det fanns
 
                                               mera på "andra chansen" tror jag det
 
                                               heter.....jag gillar vita uppläggningsfat
 
                                               och små skålar som man kan ha lite
 
                                               gurka...lingon eller gele i och sätta
 
                                               fram på bordet.....nu ska jag börja städa
 
                                               ur ett skåp så jag får plats med det nya....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0