God middag.....

 
 
                                                           God Middag Vänner.....
 
 
                                         Jag skulle ju inte gör så mycket i dag men
 
                                         mitt bönbröd var slut så det har jag bakat....
 
                                         bakade även ett till Jennifer som har någon
 
                                        magåkomma och hon tyckte brödet var gott.....
 
 
 
 
 
                                       Potatis...kokkorv.....morötter och
 
                                       pepparrotssås  blev det till lunch...….
 
 
                                      Var uppe hos Daniel en sväng när
 
                                      jag var ute med Ludde.....fy sjutton
 
                                      vilket väder... det blåser och regnar....
 
                                      så nu ska Ludde och jag krypa in i
 
                                      sovrummet ….slå på tv:n och vila
 
                                      resten av dagen...…
 
 
 
                                     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0