kalashelg....

 
 
                                   Det är Fredag Goa Vänner...…
 
 
 
 
 
                                              Förra året när Magnus fyllde 35 år
 
                                              gjorde jag denna smörgåstårta till
 
                                              honom.....jag kanske kan fixa till en
 
                                              sådan till Fars dag i år.... för nu börjar
 
                                              jag bli riktigt sugen på smörgåstårta....
 
                                              eftersom husbilsåkandet har vinter-
 
                                              vila så skulle jag ju hinna med...….
 
 
 
 
 
                                   I kväll ska vi smaska på lite kräftor....efter
 
                                   att vi har varit och handlat lite av varje i
 
                                   Marieberg...….det blir ju att besöka både
 
                                   Magnus och Erik i helgen...…
 
                                   Ha en bra helg Fina Ni...….
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0