Lördag.............

 
 
                         
                                           Här har nästan halva dagen gått.....vaknade
 
                                           innan klockan fem i morse....Erik skulle iväg
 
                                           och fiska strömming.....och så hade jag en säng-
 
                                           kamrat som heter Ludde och han bredde ut sig
 
                                          så det var lika bra att gå upp så han fick hela
 
                                          min säng....
 
 
                                          Ja det var lika bra att ställa sig vid spisen...…
 
                                          chili con carne …..receptet av Tommy
 
                                          Myllymäkis...….den är jättegod...…………
 
 
                                         Så har jag en Rostbiff som ligger i kylskåpet
 
                                         och gottar till sig med kryddor och lag ….den
 
                                         ska jag steka på låg värme i kväll.....och ska
 
                                         avnjutas i morgon tillsammans med potatis-
 
                                         gratäng...…………..
 
 
 
 
 
                                Nu ska jag ut och fylla på Theos pool så
 
                                att vattnet hinner värmas upp innan de
 
                                kommer...……….
 
 
 
 
            
                                     Handla med svärmor och åka och köpa
 
                                     potatis ska vi också göra på förmiddagen...….
 
 
 
                                    Ha en bra lördag...……
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0