Fredag.............

 
 
                                         God Morgon Goa Vänner ........
 
 
                            Det är fredag och vädret ska bli fint.....jag skrev ett
 
                            inlägg i går kväll men det försvann......det ligger nog
 
                           i "molnet" säger Goe.......eftersom min syrenbuske
 
                           är nertagen för att den var alldeles för stor så har
 
                           jag inga blommor att titta på ....men efter promenaden
 
                           med Ludde så fanns denna fina hos en granne.............
 
 
 
 
 
                                 Jag får titta på mitt körsbärsträd i stället..............
 
 
                          Jag fick följa med Fia och hennes dotter Malin till en
 
                          handelsträdgård i går kväll...jag skulle inte ha så mycket
 
                          eftersom jag var till Blomsterlandet förut i veckan....men
 
                          några blommor fick följa med hem i alla fall.....och nu på
 
                         morgonen har jag varit ute och planterat dom..................
 
 
                         Vi fick även besök av Goes faster och farbror från Luleå
 
                         de kom en sväng och hade med sig svärmor..........sedan
 
                         var det en spännande hockey match mellan Sverige och
 
                         Lettland......som Sverige vann till slut.....ja sedan var den
 
                         dagen slut..............
 
 
                         I dag ska jag förbereda lite till morgondagen då Goe och
 
                         jag ska göra något roligt......så det ska förberedas lite mat
 
                         och smått och gott................Hoppas ni får en fin fredag........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0