Onsdag.........

 
 
                           Ja Goa Vänner då var det redan Onsdag.......
 
                           och mildväder + 4,3 grader har jag på min
 
                           termometer utanför fönstret.......och så kanar
 
                           det snö i från taket och Ludde blir jätterädd......
 
 
 
 
 
                             I dag åt jag kycklingsoppa till frukost......
 
 
 
 
 
                          Lite pannkakor stekte jag också.....
 
                          Tänkte ge både soppa och pann-
 
                          kakor till Svärmor i dag......det är
 
                          lätt att äta...........Nu kom snöplogen
 
                          förbi......hoppas att de får bort all snö-
 
                          modd från vägen nu ...för fryser det här
 
                         på igen då blir det ett elände på mina
 
                         Ludde promenader.......Nu ska jag gå och
 
                         leta på mig en virknål......fick ju plocka ihop
 
                         mina garner och saker när Erik flyttade hem..
 
                         och då la jag dom i en plastsäck.....och sedan
 
                         har ju Goe släpat runt med säckarna ...så nu
 
                         måste jag upp och leta................
 
 
                         Ha en bra dag..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0