Onsdag.........

 
 
 
 
                                          God förmiddag kära Vänner......
 
 
                                Usch och fy ...i dag mår jag sämre igen.......hostar
 
                                och ont i bihålorna......men jag hejar ju på Svenskarna
 
                               som åker skidor......damerna fick ju silver och spännande
 
                               vart det mellan herrarna 4:a blev de...........synd..........
 
 
 
 
 
                              Erik har en kokbok  med kycklingrecept och
 
                              i dag ska jag laga ett av recepten men jag vet
 
                             inte riktigt vilket det blir...............................
 
 
 
 
 
                                Jag gillar ju dragon.....så det blir kanske
 
                                detta recept......eller så blir det....................
 
 
 
 
                    Eller så kan det bli Kycklingspett......men jag har ett
 
                   jättegott recept på jordnötssås som jag då tänker göra......
 
 
                  Vi får se vad jag orkar med när jag varit ute på Ludde
 
                  promenaden.........som det är dags för nu.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0