Alla Hjärtans dag.......

 
                               Ja då har det åter blivit Alla Hjärtans Dag.......
 
                               eftersom det fortfarande är sjukstuga här
 
                               så kan vi inte vänta oss för stor uppvaktning
 
                               i dag och i ärlighetens namn brukar det inte
 
                               bli det annars heller.................men jag är
 
                               så glad att Erik nu är i Bangkok  och att
 
                               Jennifer har kommit till honom.......de ska
 
                               bo på "lyx" hotell  i två nätter sedan drar
 
                               de vidare..............fick dessa bilder för en
 
                               stund sedan..........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                           Jennifer hade med sig tre stockar snus.....efterlängtade......
 
                           två rum och kök med tvättmaskin....inte dumt.............
 
 
 
 
                
                            Natten har varit rätt lugn ....men jag håller
 
                            på att tappa rösten....och det har jag aldrig
 
                           gjort förut så vi får se hur jag ska bete mig
 
                           då för att få fram det jag vill.......men jag får
 
                           fortsätta dricka mitt varma te...........nu blir
 
                           sängen igen.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0