oj vilken bakdag....

 
                        Hej igen Goa Vänner.....nu har det blivit
 
                        sen eftermiddag.....och jag har stått vid
 
                        spisen hela dagen...mina fötter värker...
 
 
 
 
 
 
                            Lussebullar med mandelmassa fyllning....
 
                            Lussekatter med russin ....eftersom formarna
 
                            tog slut fick jag göra små "butterkakor" i aluminum-
 
                            formar......
 
 
 
 
 
                           I morgon kommer barnbarnen och därfär
 
                           gjorde jag en pizza rulle....gott.........
 
 
                           Nu ska jag snart äta middag och ta ett glas
 
                           rött efter dagens bravader......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0