Nästa Godsaker....

 
 
                                  Ja då var det dags för nästa projekt.....
 
                                   jag blandar ljus och mörk choklad...
 
                                   mest mörk .......
 
 
 
 
 
 
                             Jag rostade lite hasselnötter lätt och
 
                             tog bort lite av skalet......
 
 
 
 
 
                        
                              Smält chokladen över vattenbad.......
 
 
 
 
 
                           Blanda i de hackade hasselnötterna.....
 
 
 
 
 
                           Klicka ut på bakplåtspapper.....jag gjorde dessa
 
                           ofta förr till barnen men nu är det ett tag sedan
 
                           jag gjorde dom......löv kallade jag dem för.....
 
                           för på karamellan i Timmernabben fanns något
 
                           liknande när jag var barn........Nu blir det en
 
                           skön Ludde promenad........
 
 
 
 
 
 
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0