Onsdag..............

                                           Onsdag.....Här går tvättmaskinen
 
                                       på högvarv....gardinerna i stora rummet
 
                                       togs ner klockan sex i morse....snart ska
 
                                       jag ställa blommorna i badkaret för att få sig
 
                                       en vår dusch....jag brukar sätta ut dom på altan
 
                                       när det regnar ....och det har det gjort i natt men
 
                                       nu är det uppehåll så det får bli badkaret.......
 
                                       fönsterna ska putsas och nya gardiner ska upp....
 
                                       skönt att ha det gjort när man kommer hem från
 
                                       semestern för då ska våren ha kommit......................
 
 
 
 
 
                                           Vita rosor har jag på köksbordet i dag..............
 
 
 
 
 
                                     Dagens frukost blev en tallrik filmjölk med
 
                                    solroskärnor....linfrö......betavivo och en
 
                                    halv banan.......det håller jag mig mätt
 
                                   på nu när jag ska puts fönster...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0