Onsdag..........

                          
                                   Ja i natt sov jag gott......jag ska ju in och ta hand
 
                                   om barnbarnen och då måste man vara utvilad..........
 
 
 
          
                             Min blodsocker apparat har krånglat ett
 
                             tag och i morse var den helt död....så
 
                             strax innan åtta i morse klev jag in till
 
                             vårdcentralen......och tjejen i receptionen
 
                             ordnade med min diabetes sköterska Ulrica
 
                             så jag fick en ny .....det tog 5 minuter ..........
 
                              tack för hjälpen......sedan är det ju lill-
 
                              lördag och onsdag och Fia är ju ledig
 
                             på onsdagar så jag drog till henne en
 
                             stund.....men nu är jag hemma och ska
 
                             käka frukost..........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0