Onsdag......Lillördag......

 
                  Ja nu är det mitt i veckan...eller lill-
 
                  lördag............snart helg...................
 
 
 
 
                                  Stekt fläsk och löksås blev det i dag
 
                                  Robertssons färska fläsk.....och jag
 
                                  gjorde matlådor till Goe ...Erik och
 
                                  Daniel.........själv åt jag en stor portion.....
 
 
                                 Mari-Anne ringde i dag och vi skrattade
 
                                 gott åt hur mycket vi glömde handla när
 
                                 vi var i Marieberg Galleria förra veckan..
 
                                 hon skulle köpa D-vitaminer....samma
 
                                som Goe och jag äter....så jag var tvungen
 
                                att berätta vilka vi åt och hon skulle åka
 
                                och köpa samma......
 
 
                                Jag ringde Fia och undrade om de skulle
 
                                ut med husbilen i helgen och de skulle de
 
                                så nu får vi se vart det bär hän..................
 
 
                                Kvällen avslutades hos Daniel där vi blev
 
                                bjudna på dubbla havrekakor och Dynamit-
 
                                öl...............ja det gick ju det med.................
 
 
                                Nu tittar jag på Roy Fares i Amerika och
 
                                sedan blir det sängen.................
 
                                Ha en bra kväll.............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0