Kväll..........

 
 
                                        GooKväll alla vänner.........
 
 
                           Visst blev det köttfärs till middag i dag.................
 
 
 
 
                                      Ett fat med köttbullar...........
 
                                      Ett fat med köttfärslimpa.........
 
                                      Ett fat med köttfärsbiffar............
 
                                     och till köttbullarna och "limpan"
 
                                     blev det gräddsås......och till biffarna
 
                                     blev det grönpepparsås.........................
 
 
 
 
                                              Goa köttbullar...................
 
 
 
 
 
                                   Köttfärsbiffar med lök................
 
 
                           Köttfärslimpa med bacon.....jag det blev
 
                          en bra laddning på 2 kg köttfärs...............
 
 
 
 
                             Nu ska jag titta på "vår tid är nu"....jag började
 
                             titta på 1:a avsnittet förra veckan och tyckte den
 
                             var bra........så den ska jag följa............
 
 
 
 
                  Kockarnas kamp ska jag också titta på
 
                  i kväll........jag hejar på Tareq.....han är
 
                  så himla duktig tycker jag...............
 
 
                 Magnus sa härom dagen....."mamma du
 
                 skulle nog ha blivit kock".......ja sa Goe i
 
                 ett storkök för hon har svårt att laga "lite"
 
                 mat.......haha...........
 
 
                Hoppas att ni får en bra kväll.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                             
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0