Kväll........

 
 
                                                             Hej igen.......
 
 
 
 
 
                                 Dagens middag blev ugnsrostade grön-
 
                                 saker ....hel kotlettbit utan ben som jag
 
                                 skar i tunna skivor.....Erik behöver ju
 
                                 lite fläskkött nu innan han åker och så
 
                                 gjorde jag en god tjock sås för det vet
 
                                 jag att pojkarna gillar.....Daniel var
 
                                 också här och åt.......................
 
 
 
 
 
                          Ja jäklar vad roligt vi har......Erik håller på
 
                          och packar och mamma som jag är så
 
                          kommer jag springande med sådant som
 
                          JAG tycker han ska ha med sig...........typ
 
                          överfallslarm och överfallsfärg ( som visst
 
                          hade gått ut)......superlim......vad ska jag
 
                          ha det till undrar han.....ja något kan ju
 
                          gå sönder säger jag......han tog en liten
 
                          centimeter stor tub.....öronproppar tyckte
 
                         han också var onödigt ....men de tog ju
 
                         inte så stor plats så han tog med dom.....
 
                         ett förbandskitt har han plockat ihop
 
                         med plåster ...sterila kompresser......
 
                         desinfektions servetter och dyl................
 
                         Ja det är vad vi pysslar med i kväll.......
 
 
                         Nu ska jag titta på Leif GW................
 
 
 
 
 
                        
 
 
 
 
                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0