träning x 3.........

 
                        3:je passet på multimaskinen för i dag.....
 
                         i morgon kommer jag nog inte kunna
 
                        röra mig...................................
 
 
 
 
                          Kvällsmaten i kväll bestod av en 70-tals
 
                          cocktail .....med en god Rhode Islands sås
 
                          med mycket chili och vitlök i......så gott......
 
 
 
 
                    Jag som gärna vill ha något gott att suga på
 
                    har hittat dessa som jag tycker är supergoda
 
                    nu ska jag köpa på mig flera och ha med till
 
                    Grand Canaria som lite godis...........
 
                    Hoppas att ni får en bra natt..............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0