Kväll.....

 
 
                   Jag har inte så mycket att berätta i kväll.......
 
                   dagen har gått i lugnets tecken....tog lunch
 
                   promenaden med Ludde och jag tycker det
 
                   går lättare att gå ......och nu ikväll känner jag
 
                   att mina ringar glappar.....men jag har gett mig
 
                   sjutton på att jag inte ska väga mig i tid och otid...
 
 
 
 
              På måndag morgon kommer
 
             domen ........nu ska jag förbereda
 
            lite för morgondagen när svärmor
 
           och jag ska äta lutfisk.......fisken
 
           ligger i blöt och jag ska skala lite
 
           potatis.......Ha en bra kväll..........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0