Torsdag......

 
 
                             Dagens frukost åt jag i en solig kuvös.....
 
                             tillsammans med en sovande Ludde som
 
                             ligger på golvet.................
 
 
 
 
                    Då sken solen från en blå himmel...nu
 
                    har den antagit en lite gråare färg....men
 
                    man får vara glad för det lilla..........
 
 
 
 
                               Här kommer bilen som sopar upp gruset
 
                              på våra gator.....nu kan jag börja putsa mina
 
                              lortiga fönster.......jag gillar att putsa fönster....
 
                              man ser resultatet direkt......men nu är det
 
                              dags för en kopp förmiddagskaffe...........
 
 
 

 
                                Ja prova detta ...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0