Tisdag och lugna gatan......

 
 
                                           God Morgon.......
 
                          I dag blir det en lite lugnare dag än det var
 
                          igår......satt ju i bilen två gånger fram och
 
                          tillbaka till Valskog....5 timmar ca plus lite
 
                          väntetid......efter första turen blev det hem
 
                          och greja lite innan lunch och en snabb
 
                          promenad med Ludde......sedan upp till
 
                          Daniel.......där vi diskade alla hans glas....
 
 
 
 
                    Jag har köpt ett nytt vitrinskåp till honom
 
                    eftersom det gamla var för litet..............
 
 
 
 
                            Swira och Ludde var lite nyfikna........
 
 
                           I dag blir det som sagt lite lugnare
 
                           jag ska gå en trappa upp och sätta
 
                           mig vid tränings maskinen och ta ett
 
                          tränings pass.....det har jag inte gjort
 
                          sedan jag kom hem från semestern...........
 
                          och en lång promenad med djuret......
 
                          blir det också.....Nu ska jag ut på
 
                          nätet och klicka hem lite kläder.....
 
                          Hej på er................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0