Vi har alla en ryggsäck.......

 
 
 
                              God Morgon Onsdag......
 
              Jag var inne och läste på Marianas blogg
 
              och det är starkt av henne att tala om sina
 
              barn och ungdomsår....jag har själv rätt
 
              mycket i min ryggsäck som folk skulle bli
 
              förvånade över......jag kanske ska börja
 
              med en överraskning här...........
 
 
 
               Min halvsyster Ewa som jag ska träffa
 
               på Öland där vi föddes för lite drygt
 
               60 år sedan.....
 
               det var bara början....det finns mycket
 
               mera...men det kan vi ta någon annan
 
               gång.....nu blir det en kopp kaffe på
 
               det här.......Ha en bra dag...............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack älskade vän!! 💖💖💖💖

Tack för kommentarerna på min blogg, där Du i Din senaste kommentar "slog huv'et på spiken" med hur det kändes. 👍

Som sagt, våran blogg är just VÅRAN men det kanske skulle vara gött att lätta sitt hjärta lite mer än vi gör.

Vi båda fokuserar ju mest på det positiva och det ska förstås överväga även i fortsättningen.

Ha en fin dag! 😉

Kram ❤

2016-09-28 @ 09:00:44
Postat av: Anita

Ja du Mariana....nu har de ju kommit på att vi som är positiva lever längre....så vi delar med oss i en positiv anda....

Kram <3....

2016-09-28 @ 15:01:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0