Barnvakt...så kul....

 
 
                                     God Middag........
 
             Ja varför ska man sörja det förflutna....nej
 
             man ska leva i nuet....och kasta av sig den
 
             tunga gamla ryggsäcken.........Jag har suttit
 
             i telefon nästan hela förmiddagen.....först med
 
            min gamla arbetskamrat Marie-Ann och sedan
 
           med en annan gammal arbetskamrat som heter
 
          Anita...och vi bestämde att jag skulle hämta henne
 
         på måndag förmiddag och så ska vi ta en shopping
 
         runda till Marieberg.......det brukar ju annars vara
 
         Mariana och jag som drar dit...men det blir lite längre
 
         fram................
 
 
 
                    I morgon ska jag åka in till Adolfsberg
 
                    och ta hand om den här lilla godingen
 
                    det ska bli roligt.....det känns så fint att
 
                    bli betrodd till det.....men han är ju stor
 
                    nu ....hela 5 veckor i morgon.................
 
                    Nej nu ska jag ta med mig en motsträvig
 
                    liten Ludde och ta middagspromenaden....
 
                    varken han eller jag trivs i höstrusket........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Med fyra grabbar i bagaget så är det nog ingen fara med att ge Dej förtroendet. 😉
Det sitter säkert i ryggmärgen. 🤗

Vi har ju börjat få svårt att hitta någon lucka i vårat lyxhustruliv. 😜

Kram 💖

2016-10-26 @ 07:53:40
Postat av: Anita

Ja ..jag tror jag klarar det...lite ringrostig bara men det ska nog gå....

Vi Lyxhustrur har ju mycket att stå i...tur att vi inte jobbar för det skulle vi aldrig hunnit med...

Kram <3...

2016-10-26 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0