Onsdag..............

 
                            Onsdag.........
 
            Jag ska ge er en uppdatering om min
 
            förkylning.....den finns kvar........
 
            jag skulle egentligen åkt till stan men får
 
            stanna hemma för att inte smitta ner de
 
           små barnbarnen.....skulle även åkt på
 
           mammografi i går kväll...men den tiden
 
           ringde jag och ändrade...ska dit om 14
 
           dagar i stället.................
 
 
 
            Valet i USA ......
 
      Ja vad ska man säga....
 
 
 
                       Vår familj hade en trevlig kväll igår.......
 
                      Vi skrattade mycket och länge ..........
 
                      Det vi läste fick denna gråa november
 
                      kväll att bli riktigt ljus.....haha...............
 
 
                      Nu tar jag min förkylning och Ludde och
 
                      kryper ner i sängen igen.....
 
                      Ha en bra dag......................
 
 
 
 
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0