Heja Norge......

 
 
 
                     God Morgon denna Norges nationaldag.......
 
 
 
                      I går var en riktig skitdag......jag var trött
                      och kroppen värkte ....men det blev en
                      promenad till Bergavallen.....och när den
                      var gjord tänkte jag ta en cykeltur....men
                      då hade jag så lågt blodsocker ( 4.9 )....
                      så då vart det att plocka fram lite mat och
                      efter det blev jag trött.....hehe......men jag
                      virkade en ny duk.....och nu ser jag att jag
                      måste repa upp 6 varv.....jag har gjort några
                      luftmaskor som inte ska vara där............
 
                      Slänger in en utav dessa otaliga undersökningar
                      som finns på fejan....men jag tycker de är rätt
                      så roliga..........
 
 
 
                Ja vi ta väl en till när vi ändå är igång.......
 
 
 
                              Hehe.......se där ja...........jag undrar
                              om den finns i handikapp modellen....
 
 
                               Ha en bra tisdag...Alla Glada........
 
 
 
 
                       
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahaha.... det där med ögonen stämmer ju. 😆

Kram ❤

2016-05-18 @ 11:53:02
Postat av: Anita

Kram <3.......

2016-05-19 @ 15:55:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0