Fredag...........

 
 
 
             God morgon denna sista
             fredag i Januari...............
 
             Klockan 05.00 slog jag upp
             mina ljusblå i morse.....och
             då var det bara att stiga upp....
 
 
 
 
       Jag var ju ute och nät-
       shoppade i går..........
 
 
 
       Nu är jag lite trött på
       svart och svart-vitt...
       så där för blev det
       lite i min favorit färg......
 
 
 
 
      Det blev lite annat smått
      och gott också..............
 
     I dag står det klippning
     på programmet och lite
     handling i Kumla på ICA
     Maxi framåt kvällen.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Snyggt!!!!! 😘

Ha en toppenfin fredag!

Kram ❤

2016-01-29 @ 08:16:42
Postat av: Anita

Tack Mariana.....detsamma önskar jag dig..

Kram <3

2016-01-29 @ 08:40:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0