Kväll

 
                                   Baddags med bästa gänget......
 
            Vem är det som har skrivit en kommentar på din
 
             blogg .......att du inte har något liv......ringde Fia mig
 
             och frågade mig i veckan.....och jag var ju tvungen
 
             att berätta vem hon var..........................................
 
 
 
            
 
"Vad gäller Fia & Lasse så vet Du själv allt Du har berättat
 
, men dom måste Du ju hålla Dej väl med annars får Ni ju åka själva".
 
Detta har skrivit av en före detta väninna.............................
 
 Jag har visat denna konversation  för Fia och Lasse i kväll och de
 
 skrattade gott...Lars och Lasse tror att det är en psykopat som har
 
skrivit detta och mycket mer som jag inte visar här..........
 
 
 
                     Jag fick en så fin bukett med tulpaner av
 
                      Fia och Lasse...............................
 
                      Nu tänker jag ta Natt.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0