FREDAG..........

 
           
                Hej Alla Vänner.....nu är det fredag och kväll......
 
                och vilken fotbolls match det blev....så spännande....
 
 
 
                 Klockan 05.00 i morse slog den här lilla
 
                 fröken upp ögonen...farmor nu vill jag
 
                 titta på barnprogram på tv:n...sa hon......
 
                men jag sa att det var mitt i natten och
 
                då finns det inga barnprogram..............
 
                då la hon sig och sov till halv åtta..........
 
 
 
                   En promenad till Bergavallen blev det också.......
 
 
 
                Hon sprang med Ludde i koppel och så tittade
 
               hon bakåt om jag var med och då hände olyckan....
 
               men det gick rätt så bra....hon började inte gråta
 
               förrän hon såg skrapsåret på knät..........
 
 
 
                  Jag vet inte om det är färdigt med tränings-
 
                  redskap    det skulle behövas skyltar hur
 
                  man använder dom ......och gärna några
 
                  som barnen kan klättra på......................
 
 
 
                     Det här vet jag inte vad man ska göra med,
 
                     men Ella kunde gå där....................
 
 
 
                 Det fanns en stubbe som hon kunde
 
                 hoppa ifrån..........Nu har pappa Magnus
 
                hämtat hem henne......och vi har som sagt
 
                tittat på fotboll......så det blir en tidig kväll
 
                för i morgon står ogräsbekämpning och
 
                gräsklippning på schemat......Ha en fort-
             
                satt bra fredag kväll....vi hörs i morgon...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Trevlig helg! 😉

Kram ❤

2016-08-13 @ 09:51:35
Postat av: Anita

Detsamma till dig Mariana.....

Kram <3.........

2016-08-14 @ 09:32:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0